ІТ-Аутсорсинг


    Сучасний підхід до сервісу

     

     

     

    Прийом заявок
    Зручні для клієнта способи: месенджери, пошта, спеціальне ПО

     
     
     
    Сервіс 24/7
    Сервіс віддаленої підтримки в режимі 24/7 та в режимі «єдиного вікна»

     
     
     
    Зворотній зв’язок
    Регулярний збір зворотного зв’язку від користувачів: оцінка співробітників, NPS

     
     
     
    Швидкість старту
    ІТ-підтримка на стороні клієнта (команда готова, процеси налаштовані)

     
     
     
    Усунення проблем
    Усунення джерела проблем, а не боротьба з наслідком

     
     
     
    Підтримка
    Гнучкість форматів підтримки: часткова, повна, smarthands